Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2007 14:50 - Малките момиченца с гаджета по-големи от тях с по 7/8 години. Една неприятна, но реална тема...
Автор: minddriver Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12285 Коментари: 55 Гласове:
0

Последна промяна: 13.07.2007 14:52


   Силно съм възмотен от нещата, които виждам около себе си, нещата които стават, нещата които неизменно се променят и погубват. И по конкретно ще се спра върху - "Модата да ходиш с чичко", реших така да го озаглавя, понеже така изглежда или поне в моят край това е забележими.
   Нормално ли е някакви 14/15/16 годишни момиченца, да така смятам да ги наричам, защото са малки, незнаят какво искат и се водят от това, което другите правят, да си намират "гаджета" на по 20 и нагоре годишни!? Въпросът може да ви се стори излкючително просташи, но това е жестоката реалност. Малки момиченца ходят с чичковци. За мен т"ва си е жива педофилия, без коментар. Та така тези момиченца се накичосват, в буквалният смисъл го казвам, изцяло и тръгват с свойте чичковци (гаджета) на по кафенца или яко пиене на някой купонче. Но какво става сред време... след като бъдат им бъде ипражнявано физическо или психическо насилия от страна на т.нар. чичковци, батковжи ако щете и бащи го нарече, защото се искат да им д*хат с извинение или нещо от сорта. Как ли се чувстват после, всеки ги самосъжалява... и защо, не че има лошо, ама да не са мислили с (цензура), а с мозъка си. Малко се раздалечих от темата и минах към насилието, но в някой ситуаций и така става... И все пак мисля, а и надявам се много други трезви хора, че това не е нормално. Малки момиченца да ходят с субекти с по 7/8 години разлика примерно.
   Тази тема няма за цел да убиди някого, ако все пак съм го направил се извинявам искрено! 
   От известно време ме мъчеше този въпрос и реших да го споделя с някого. Аз съм на 17г. и не мога да си намеря гадже, това значи ли, че трябва да ходя с майки?!



Гласувай:
0



1. анонимен - Ne moje!
13.07.2007 14:55
A ti si na 17, kolkoto maika mi e na 15:)
цитирай
2. minddriver - Няма заглавие!
13.07.2007 15:06
Нещо не те разбрах добре, малко съм и разсеян...
цитирай
3. minddriver - Няма заглавие!
13.07.2007 15:30
Да нямам толкова пари... от там и лъскавите Мерцедеси, ланеца на врата и т.н. Но не това прави субекта, човек. Ако ги няма истинските неща, всичко е една игра, но това пак си е мое мнение, явно на повечето това им доставя удоволствие... Думите ти, че ще си намеря свястно момиче много ме радват, надявам се и това да стане...
цитирай
4. aseng - Подкрепям flower-напълно нормално си е:)!
13.07.2007 15:50
Познавам такива двойки, всъщност и с по-голяма разлика-и нищо ненормално не виждам:). Понеже не ми се занимаваше да ти отговарям, пратих линк на твоя връстничка по скайп и с нейно съгласие ти пействам отговора:)!

"Какво може да се каже след такъв невероятен шедьовър, олицетворяващ моралните ценности....Нямам думи да изразя мнението си, но да започнем с факта, че може би някой първо трябва да се научи да пише, а после да гледа живота на околните.По темата мога да кажа само, че всеки има право на избор, въпросните "момиченца" си имат родители, които да се тревожат.И още нещо как може едно момиче, което уважава себе си да се захване със свой връстник(особено ако види примерът, който даваш със себе си)? Друг въпрос е , че може би завиждаш "чичковците", защото на тях накой им обръща малко повече внимание, но първо помисли дали не е време да се погледнеш себе си , а не да си изкарваш комплексите, говорейки за неща, за които на тези години едва ли си компетентен!"

Не виждам смисъл от повече коментари по темата, освен, че очевидно причината не е задължително винаги във възможностите ти да ги водиш, където поискат:)!
Иначе да, спокойно, ще си намериш подходящо момиче:)! Просто за целта работи върху себе си и не търси вината в другите, ще имаш повече полза:)!
цитирай
5. minddriver - Няма заглавие!
13.07.2007 15:56
Различни хора, различни гледни точки, различни мнения. Аз си оставам на същото мнение, както и отначало, нямам за цел да убидя никого! Мога да дам и още няколко ненормални примера, но ще ги запазя за себе си... Всепак всеки има право на мнение по въпроса.
цитирай
6. aseng - Радвам се, че вече не искаш да обидиш никого:)!
13.07.2007 16:13
Пиша това, понеже започна с определния като "педофилия", а пък вярвай ми-това е обида, при това сериозна:)! Е, важното е, че вече не приемаш мението си като неоспоримо и единствено вярно, останалото си е твой личен избор:)!
цитирай
7. minddriver - Няма заглавие!
13.07.2007 16:19
"7. - 16:13 - Радвам се, че вече не искаш да обидиш никого:)!
Пиша това, понеже започна с определния като "педофилия", а пък вярвай ми-това е обида, при това сериозна:)! Е, важното е, че вече не приемаш мението си като неоспоримо и единствено вярно, останалото си е твой личен избор:)!

От: aseng"

Нямах за цел с самият текст, дори и после да обидя някого! Не съм такъв човек, ако има нещо си го казвам направо. Просто ми беше някак си неадекватното за това и реших да споделя...
цитирай
8. leif - Е flower ти отговори много добре-мъжете се развиваме доста по-бавно
13.07.2007 16:23
Абсолютно си е нормално жените до определена възраст да излизат с по-големи от тях.Не виждам нищо ненормално в това.Всяка жена има нужда от внимание и др. работи и знае къде ще ги намери.
Навремето бащите са водили синовете си в публични домове,за да придобият опит...е на не всяка жена и се влиза в ролята на учителка.Като пораснеш още малко ще го разбереш...
цитирай
9. minddriver - Няма заглавие!
13.07.2007 16:52
Винаги ще има едно малко различие при развиването на 2та пола. Макар, че жените се развиват доста по-рано, това незначи, че няма изключениея, сличай, в които при някой идва по-късно. Същото важа и за другият пол, не всички се развават бавно, винаги ще има изключения, макар и малък процент. Така, че...
Незнам какво е било едно време, но не ме и интересува. Сега е различно, ако се противопостява миналото с настоящето, ще се видят огромни разлики... Миналото никога няма да бъде в момента, винаги има изключения... точно това променя нещата!
цитирай
10. анонимен - Да, но колко са момчетата, които на ...
13.07.2007 19:03
Да, но колко са момчетата, които на тези години знаят как и могат да дадат на момичето до себе си отношението, за което то мечтае...Малък процент не е достатъчно, защото повечето се отказват да търсят след като попаднат на 3-4 примера за вдетеняване.
цитирай
11. minddriver - Няма заглавие!
13.07.2007 19:11
Вярно е, но все пак съществува и аз бих казал, че съм един от тях без да се притеснявам от нищо. Леко се раздразних, бих отговорил но всичко, ще бъде нецензурирано, и за да не се убидят такива като тях, а и достойнството ми не го позволява, няма да го направя!
цитирай
12. varg1 - има
13.07.2007 21:30
и обратното ве пич мен ме тормози една мадама на 40
цитирай
13. minddriver - Нима парите са всичко на този свят!?
13.07.2007 23:03
Относто отговорите на по-горните постове, да имаш много пари, маркови дрехи, луксозни автомобили нищо незначи. Има къде по-скромни хора, но който обичат истински, не заради материалното. Ако ми казваш, че всичко се води само от него, аз ще ти кажа, че това не е истинска и трайна любов, а секс за една или няколко вечери. На другият ден с нова и т.н. Това е (цензура) работа, педполагам се досещаш...

Ето ви част от една песен на К.М.
"Карам си трабанта, нямам мобифон, в панелен блок плащам телефон, марките Версаче, Левис и Армани, гледал съм ги само в лъскави реклами. Ех жени, ех жени, вашите очи гледат само във пари, мобифони и коли. (2) Кръчми, дискотеки, скъпи тоалети мътят ви главите, Луксът и парите мътят ви главите..."

Желая Ви лека и спокойна вечер!
цитирай
14. kiss4y - podkrepa
13.07.2007 23:19
Аз напълно подкрепям minddriver.Всеки нормален човек знае,че в днешно време яките мацки си търсят пичове,които не са чак толкова красиви или с подходчщи качества,а гледат момчето да има много кинти.Днешните времена са такива-ако имаш мангизи,имаш всичко!
цитирай
15. анонимен - Малкия, погледни си фанелката:
13.07.2007 23:55
Какжа марка е, а??
цитирай
16. minddriver - ?
13.07.2007 23:56
Кой имаш впредвид да си погледне фланелката?
цитирай
17. анонимен - Ти
14.07.2007 00:06
На коя фирма е?
цитирай
18. minddriver - Рекламна е!
14.07.2007 00:07
DYNACORD (R)
цитирай
19. анонимен - Знаех си..
14.07.2007 00:15
а как си мечтаех да си по потник..:)
цитирай
20. minddriver - ?!
14.07.2007 00:16
Защо?! Какво общи има това?!
цитирай
21. анонимен - Виж какво си написал по-горе!
14.07.2007 00:23
На белите потници няма марков етикет. Та си пишехме за нещата прости.. за дребните неща в живота с които не сме помпозни, нали?
цитирай
22. minddriver - Е и? На марковите ако става дума има, но...
14.07.2007 00:25
Незнам кой с какво или кого не е познат, но няма какво да гледам за това, което съм написал по-горе ;) Темата няма нищо общо с твойте потници и т.н.
цитирай
23. анонимен - Виж какво си написал на 14
14.07.2007 00:30
Не съм го писала аз..
цитирай
24. minddriver - Да и какво?
14.07.2007 00:32
Написал съм го, няма спор, само не ми казвай че не е така.
цитирай
25. анонимен - Така е, ако има кой д ти ги купи!
14.07.2007 00:37
На мен като няма кой да ми ги купи не е така..И да ти кажа на майте приятелки дрехите не са маркови и не ходят с чичковци и дъртаци. Само циганките ходят с такива.
цитирай
26. minddriver - ОК, но неотричай че няма и такива момичета!
14.07.2007 00:40
Между другото ми е подарак от фирмата, не е копувана. Имам само 1/2 маркови дрехи, толкова по джоба ми... Ти май нещо се засегна. Циганките, затях няма какво да се говори, в София по главните улици ги има много!
цитирай
27. анонимен - Обидно е..
14.07.2007 00:43
да слагаш повечето момичета под един знаменател. Да те попитам:) по твоя джоб ли или този на родителите ти, защото мен още родителите ми ме обличат:)
цитирай
28. minddriver - Обидно, защото ти го докара до там.
14.07.2007 00:46
Броят на тези момичета не е малък, и мисля че разбираш за кои говоря, не слагай другите или себе си, и после да бъдеш убидена. По принцип майка ми ми копува дрехите, но това незначи, че и аз не си взимам понякога. Като се каже родители... няма значние, само не се меси там където не ти е работата.
цитирай
29. анонимен - Zarwori si bloga za da ne ti pi[at natrapnici kato men!
14.07.2007 00:58
Това е много лесно!
цитирай
30. minddriver - Като знаеш, че си натрапник не се ли спираш?
14.07.2007 01:00
Не ми е проблем, да си пиша с някой безкрайно, просто накрая някой хора незнаят кога да спрат прекаляват с нещо и... разбираш ме
цитирай
31. анонимен - Не мога да се спра..
14.07.2007 01:02
да слагам коментари на интересни теми..а и искам да ти помогна утре да си по-четен:)
цитирай
32. minddriver - Охооо проявяваш грижи към непознати?
14.07.2007 01:04
Аз съм такъв какъв съм си по природа. Ако не момичето до мен, което няма да ме промени, друг невиждам на този етап ;)
цитирай
33. анонимен - Ти наред ли си???
14.07.2007 01:10
Няма мъж на земята, който да иска да бъде променен!
Майка се опитва от както е женена да променя татко и до сега не е успяла. И баба не е променила дядо.. Ти извънземен ли си, че пишеш такива работи?:)
цитирай
34. minddriver - John Doe, Monk, Michael Scofielfd
14.07.2007 01:12
По този въпрос съм мислел, няма как да съм, но със сигурност знам, че съм различен от другите...
цитирай
35. анонимен - И какво искаш гаджето ти да промени в теб?
14.07.2007 01:15
Какво не си харесваш, че да търсиш промяна?
цитирай
36. minddriver - Сега трябва да ти обяснявам и за това... еми добре, като сме тръгнали да се разкрива ме!
14.07.2007 01:18
Има ли лошо, тя да внесе промяна в мен? Нямам впредвид външна, пластична операция, нов стил на обличане и т.н. Ами примерно нещо в характера ми! Нещо в мен самият, само не ми казвай, че не ме разбираш...
цитирай
37. анонимен - Това тя не може д направи..
14.07.2007 01:26
Това прави всеки сам, когато е влюбен и обича. Самото чувство кара човек да се промени, а не другият. Никой насила не може да накара да се съобразява с който и да е ако не го харесва. Променяме се за да угодим на хората, които обичаме, защото ни е приятно те да са добре и да са щастливи. Поне мен на това са ме учили.. И това до сега вкъщи съм видяла.
цитирай
38. minddriver - Това си е лично т'вое мнение...
14.07.2007 01:28
Да но все пак, някой биха се променили, понякога се искат жертви ;)
цитирай
39. анонимен - Всички разводи са за това..
14.07.2007 01:31
По време на развода се излагат пред съда жертвите:)
цитирай
40. minddriver - За разводи не ми говори, мисля че едно време съм видял достатъчно...
14.07.2007 01:32
Почваш да се месиш там където не ти е работа! Казах ти го в един пост преди малко!
цитирай
41. анонимен - Разсъждавах по темата:)
14.07.2007 01:43
Май забрави за нея(:
цитирай
42. minddriver - По някога, човек несъзнателно с едно действие или постъпка предизвиква друго...
14.07.2007 01:46
Надявам се да ме разбереш, едва ли си имала идеята да ме засегнеш.
цитирай
43. анонимен - Не, извинявай!
14.07.2007 01:49
Изказах се неподготвена!
цитирай
44. minddriver - ОК
14.07.2007 01:50
В това отношение аз се съобразявам с всичко, за да не правя нелепи грешки като тази. Бил съм свидетел на такива, повярвай потърпевшият не е бил никак радостен!
цитирай
45. анонимен - Не всички..
14.07.2007 10:10
са съвършени като тебе! Хората често са невнимателни и правят грешки, но ако им го кажеш, винаги има "Извинявай!"
цитирай
46. minddriver - Еми аз се снощи бях на кафе, до към 11ч.
14.07.2007 12:02
После стана дългият чат до към 3ч. през ноща :) Просто комантара ти за парите, някак си прозвуча, че трябва да маш много пари, за да излезе с теб някоя (цензура)!
цитирай
47. minddriver - Надявам се, че знаеп за кои говоря...
14.07.2007 12:29
Радвам се, че ни си от тях. Не се вписвайте несъзнателно хора в тях, не искам убидени, но все пак другите за които говоря си съществуват... М/у другото, познавам момичета, за голяма жалост, чийто комплимент м/у тях минава с подобна убида, и не само между тях ами и при много други лигли в Т-ще... С момента съм спокоен, в добро настроени е съм. И аз миг не съм говрил за изключенията.

П.П. да чата излезе от темата... все едно. Разни хора, разни идеали...
цитирай
48. анонимен - Да си дойдем на темата..
14.07.2007 15:35
Не всичко е пари, но парите са основното разменно средство и който не го признава е лицемер. Всички жени без значение на колко години са се интересуват от това дали мъжете имат пари.. Защото както има мъже, които печелят много, така има и жени, които печелят и на тях никак не им е приятно да дундуркат някой и да ги гледат как лежи. За тези неща няма нито години нито пол. И на бебето за пампесите му трябват пари и на стареца да си купи хляб..
цитирай
49. minddriver - Имаше се впредвид много пари... милионерство, а не за обикновенните нужди.
14.07.2007 15:38
Бъркаш какво съм имал в предвид, сега въпроса е обърнат и всичко отива на друга де.
цитирай
50. анонимен - Ти виждал ли си милионери?
14.07.2007 15:48
Тук всеки построи една къща, сложи висока ограда и се прави на милионер.. Искам да ти кажа, че милионерите на се срещат с хора, които нямат милиони. Така, че това което гледаш по филмите не става в Бг. Имам приятел на който родителите му са такива и без охрана не го пускат никъде.
цитирай
51. minddriver - Летиш из облаците...
14.07.2007 15:51
И аз имам позначи, които държат, да не казвам целият, но една част от него... Явно не ме разбираш, какво имам впредвид под "милионери", много пари и т.н.
цитирай
52. анонимен - тези са се измислили..
14.07.2007 15:56
не им вярвай. Те правят това за да излъжат някой. Нали чу как един е взел на сума то хора парите за баскетболния отбор. Какъв мил. е бил? Някакъв измислен лъжец за публиката в залата.
цитирай
53. minddriver - Вярвам на това, което видя с очите си ;)
14.07.2007 16:06
Никога не ги смесвам, да вярвам на това, което някой ми е казал или на това, оето лично съм видял.
цитирай
54. анонимен - Аз..
14.07.2007 16:12
никога не вярвам на първи поглед, защото може да съм с очила и нещо да не съм видяла хубаво. И на втори не вярвам, защото може да не съм в добро настроение. И на трети не вярвам, защото за третия поглед човек е винаги добре подготвен. Не вярвам на взиращите се в мен хора, които на нищо не вярват.. Вярвам само на това, което чувствам, когато си затворя очите..
цитирай
55. minddriver - Отваряй си очите, нещата стават бързо, светът е динамичен...
04.08.2007 00:32
Вярваш само на това, което чувстваш?!
Ами ако самото чувство те подведе? Ами ако... ако
Много въпросителни стават, нещата няма да вървят винаги добре за тебе, тогава. ще те лъжат в очите, а ти?

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minddriver
Категория: Новини
Прочетен: 99744
Постинги: 61
Коментари: 161
Гласове: 63
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031